Ten, kdo podniká na internetu, potřebuje stejně jako kdokoliv jiný především dostatek návštěvníků ve svém obchodě, jímž je v tomto případě nějaký web. Vytvoří si na internetu nějaké své stránky, na kterých se publikuje to, co dotyčný může svým zákazníkům nabídnout, a pak potřebuje, aby mu tam zavítávali lidé, z nichž se mohou následně stát právě klienti, ti, kdo budou za to nabízené platit. Ovšem na rozdíl od zřízení si webu, jež není žádným problémem, je to se sháněním zákazníků mnohem komplikovanější. Někdo neznalý reálného stavu věcí by si sice mohl myslet, že se klientela sežene docela snadno, protože je uživatelů internetu tolik, že by i jejich nepatrný zlomek bohatě uživil kohokoliv, ale bohužel je realita hodně odlišná od tohoto názoru. Jistě, lidí využívajících internet a třeba i internetové obchody je dost, jenže kam tito vlastně na síti zamíří, když něco shánějí? V naprosté většině případů na weby, které jsou jim přednostně předloženy internetovými vyhledávači, případně na nabídky, jež jim vnutí reklama. A co ostatní weby? Ty už prostě zůstávají stranou jakéhokoliv zájmu, na ty už lidé na internetu nechodí, nemaje na to čas a energii a vlastně ani potřebu. A tak se musí ti, kdo chtějí na internetu úspěšně podnikat, zasadit o to, aby byl jejich web právě mezi tou hrstkou vyvolených, které se těší dostatečné přízni. Musí se propagovat a optimalizovat, aby se úspěch dostavil. Pokud někdo chce, aby se o jeho nabídce vědělo a aby veřejnost pochopila její přednosti, pro něž se na ni vyplatí vsadit, je potřeba reklama. A z reklam, které připadají v úvahu, se často preferuje ve světě stejně jako ve městě Olomouc PPC reklama, u které je jistota, že tato zabere. Protože se u ní dá změřit, kolik uživatelů internetu oslovila, a úměrně tomu se za ni i platí. A aby web bodoval u internetových vyhledávačů, nabízí se mu i ve městech jako Olomouc SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače. Která zajistí, že ten, kdo použije k hledání vyhledávač, objeví přednostně právě toto. Což je pro úspěch nezbytné.